MARKETING & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΗΜΙΑΣ COVID 19!

Οι νέες συνθήκες επιβάλλουν μια αναδιάρθρωση του επικοινωνιακού περιβάλλοντος και οι επιχειρήσεις οφείλουν να ακολουθήσουν τα τωρινά δεδομένα, αφού πρώτα αφουγκραστούν τις διαφοροποιημένες ανάγκες του target group τους.

Πρώτο μέλημα των επιχειρήσεων, που είτε έχουν αναστείλει τη λειτουργία τους είτε είναι ανοιχτές έχοντας διαφοροποιήσει το ωράριο τους και ελαχιστοποιήσει τις υπηρεσίες τους, είναι η διατήρηση και ενίσχυση της ουσιαστικής επαφής με το target group τους κυρίως μέσω των social media [facebook, instagram, youtube]. Σε καμία περίπτωση δεν ακολουθούμε επιθετική πολιτική.

Δεύτερο βήμα είναι ο σχεδιασμός online marketing στρατηγικής.

· Αν έχετε site ή e-shop τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να “αποτυπωθείτε” στη μνήμη νέων πελατών! [παρακάτω ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για το eshop σας].

· Δημιουργήστε facebook στοχευμένες διαφημίσεις & Google Ads. Ακόμα και αν δεν πετύχετε αρκετές πωλήσεις, το σίγουρο είναι πως μετά την κρίση θα έχετε εξασφαλίσει το πολυπόθητο brand awareness!

· Δημιουργήστε κάποια online προσφορά, ίσως κάποιον διαγωνισμό που θα εξασφαλίσετε άμεση αλληλεπίδραση με τους πελάτες σας.

Σχετικά με τις επιχειρήσεις που διαθέτουν e-shop θα ήταν καλό:

· Να τονίσετε την κανονικότητα της λειτουργίας του, δίνοντας έμφαση στη διατήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων υγιεινής και ασφάλειας

· Να επεκτείνετε το ωράριο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και

· Να προωθήσετε κάποιες ενέργειες όπως δωρεάν μεταφορικά και δωρεάν αλλαγές

Εν κατακλείδι, μην αφήνετε τον χρόνο να περάσει περιμένοντας απλά το αύριο, μετά την επιδημία!

 

 

Leave A Comment